هوشمند سازی مدارس

هوشمند سازی مدارس

این وبلاگ به یاری خداوند منان جهت تبادل نظربرای بهبود در امر آموزش به نوگل های عزیز کشورم بلاخص شهر نی ریز (فارس)ایجاد شده است.
هوشمند سازی مدارس

هوشمند سازی مدارس

این وبلاگ به یاری خداوند منان جهت تبادل نظربرای بهبود در امر آموزش به نوگل های عزیز کشورم بلاخص شهر نی ریز (فارس)ایجاد شده است.

کیت هوشمندسازی

کیت  هوشمندسازی ،سامانه هوشمند سازی تصویر دیتا پروژکتور و نمایشگرهای LCD می باشد که در کنار هر نوع دیتا پروژکتور قرار می گیرد
 

کیت  هوشمندسازی ،سامانه هوشمند سازی تصویر دیتا پروژکتور و نمایشگرهای LCD می باشد که در کنار هر نوع دیتا پروژکتور قرار می گیرد و تصویر دیتا پروژکتور روی هر سطحی (مانند دیوار، پرده نمایش و یا وایت برد معمولی ) را هوشمند می کند.

از جمله مزایای منحصر به فرد این دستگاه می توان به قابلیت نوشتن روی پرده نمایش و کنترل اشاره گر ماوس از فاصله نزدیک و همچنین از فاصله دور (تا 20 متری) با نور لیزر اشاره کرد.
روی  برخی از قلمها  کلید های
PageUp , PageDown , Enter , F11 , F5 , PrintScreen ،راست کلیک و چپ کلیک که به صورت ترکیبی نیز استفاده می شوند جهت سهولت کار با نرم افزار های مختلف تعبیه شده است.

برخی از مزایاهای کیت هوشمند سازی

·         قابلیت تبدیل پرده نمایش به برد هوشمند

·         امکان کنترل ماوس و نوشتن روی وایت برد یا پرده نمایش از فاصله دور با اشعه لیزر

·         کلید های تابعی روی قلم برای استفاده در برنامه های کاربردی

·         محدود به لمس نبودن با دست یا قلم مخصوص که موجب می شود شخص ارائه کننده همیشه چسپیده به وایت برد و در معرض اشعه مضر پروژکتور نباشد تا ارتباط دیداری لازم را حین ارائه مطالب با مخاطبین خود داشته باشد.

·         حساس به ضربه نبودن

·         سایز عملکرد صحیح وایت برد 150 اینچ می باشد.

·         حساس نبودن به دمای محیط و دقت بالا و پایدار بودن سیستم

·         وجود پوینتر لیزری روی قلم با قابلیت نوشتن و کنترل اشاره گر ماوس از فاصله دور

·         وجود کلید های کنترلی برای ورق زدن کتاب های الکترونیکی که با استفاده از این کلید ها می توان کتاب الکترونیکی را از فاصله بیش از 20 متری به جلو یا عقب ورق زد!

·         دارای کلید ویژه برای ظاهر کردن صفحه کلید مجازی ویندوز

البته این وسیله محدودیتهای هم دارد که بزودی در خصوص آن نیز مواردی را خواهیم آورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.