هوشمند سازی مدارس

هوشمند سازی مدارس

این وبلاگ به یاری خداوند منان جهت تبادل نظربرای بهبود در امر آموزش به نوگل های عزیز کشورم بلاخص شهر نی ریز (فارس)ایجاد شده است.
هوشمند سازی مدارس

هوشمند سازی مدارس

این وبلاگ به یاری خداوند منان جهت تبادل نظربرای بهبود در امر آموزش به نوگل های عزیز کشورم بلاخص شهر نی ریز (فارس)ایجاد شده است.

نرم افزار درسی مناسب با مدارس هوشمند

مقدمه

با توجه به مسولیتی که در سال تحصیلی گذشته در هوشمندسازی مدارس شهر نی ریز داشتم با نرم افزارهای زیادی در خصوص ارایه در کلاس درس مواجه شدم اما یکی از بهترین وموفق ترین انها نرم افزار آریا (ارائه شده از طرف نرم افزاری شرکت شعله آریا )بود .این نرم افزار با حجم بسیار بالای فیلم ،انیمیشن،عکس و.....برای کمک به تدریس همکاران محترم در کلاس واستفاده دانش آموزان عزیزدر خانه بسیار مناسب می باشد.هم اکنون این نرم از طریق شرکت امین راهبرد پارس در سطح استان فارس عرضه می گردد .به امید انکه با استفاده از این نرم افزار فوق العاده  نتایج مطلوبی حاصل نمایید.


کتاب الکترونیک آریا

کتاب الکترونیک آریا یک بسته نرم افزاری همراه با محتوای کامل کتاب های درسی و صدها محتوای کمکی آموزشی است این بسته نرم افزاری برای مقاطع ابتدایی , راهنمایی و متوسطه , در دو نگارش معلم و دانش آموز طراحی و توزیع شده است .

طراحی این بسته نرم افزاری به گونه ای بوده است که قابلیت استفاده فردی توسط خود دانش آموز و همینطور قابلیت استفاده در کلاس های درس را داشته باشد .

از امکانات این نرم افزار می توان به محتوای کامل کتاب های درسی , قابلیت حل تمرین های کتاب , صد ها مثال , فیلم و صدای آموزشی , تورهای مجازی ,کارگاه های مجازی , امکان بروزرسانی اجزای آموزشی , برد هوشمند , امکان به هنگام سازی نسخه معلم و دانش آموز , آزمون های طبقه بندی شده و تصادفی و ... اشاره کرد .

این بسته نرم افزاری حاصل تلاش ده ها تن از کارشناسان نرم افزار , معلمان و کارشناسان تولید محتوا است که توسط تیم کتاب الکترونیک تهیه و تولید شده است

ویژگی های این نرم افزار در مقایسه با نرم افزار های آموزشی دیگر

در واقع کتاب الکترونیک جایگزین کاملی برای کتاب های درسی سنتی است . چراکه محتوای کتاب های سنتی به طور کامل در متن و اصل این برنامه نرم افزاری قرار گرفته است .

همچنین اجزای آموزشی اضافه شده که حاصل کار کارشناسی آموزگاران برتر کشور است به گونه ای طراحی شده است که ضمن حفظ هدف کتاب درسی به عمیق تر کردن و گسترش دانش مخاطب خود کمک شایانی بنماید .

 

تفاوت نگارش معلم و دانش آموز

نگارش معلم علاوه بر کلیه امکانات نگارش دانش آموز , قابلیت اضافه کردن اجزای آموزشی , آزمون , تمرین و ... به کتاب دارا است .

 

همچنین آموزگار می تواند محتوای تولید شده خود را از طریق اینترنت در اختیار دانش آموزان مورد نظر خود قرار دهد . علاوه بر این کارگروه های آموزشی امکان بررسی و امتیاز بندی محتوا های تولید شده توسط آموزگاران محترم را دارند .

نشانی وبگاه امین راهبرد پارس:http://rahbordeamozesh.com



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.